מרצדס ביבוא אישי

מרצדס יבוא אישי ואספנות

יבוא אישי של רכב מדגם ספציפי הוא חלומם של נהגים רבים. איך משתלבת מרצדס בתוכניות הללו, ומה צריך לדעת על מכירה, רכבי אספנות או ליסינג מרצדס?

רכב אספנות מרצדס
יבוא אישי של רכבי מרצדס הפך לקל יותר במרוצת השנים.

מרצדס היא בין יצרניות הרכב הקורצות ביותר לנהגים. מסיבה זו, בכל הקשור לדגמי מרצדס יבוא אישי הפך למטרה של ישראלים רבים. שהרי מדובר בשילוב בין יצרנית מובילה ואיכותית, לבין דגם מוביל שלרוב לא רואים על הכביש. בשונה מרכבים שמאבדים מערכם במהירות, מרצדס היא השקעה לכל דבר שמשתבחת עם הזמן. בדיוק בגלל זה, במקרה של מרצדס אספנות היא אפיק נוסף שמעניין נהגים. 

מהי הדרך היעילה ביותר לעלות על הכביש עם הדגם שאתם חולמים עליו? אם אמרתם מרצדס יבוא אישי הוא הפתרון. מי שחושש מבירוקרטיה, ישמח לגלות שבשנים האחרונות נכנסו לתחום סוכנויות שיכולות ללוות אתכם לאורך כל שלב, כדי לחסוך זמן, להימנע מטעויות ולאפשר לכם ליהנות מההצעה המשתלמת ביותר. ולכן אם התאכזבתם לגלות שסוכנויות הרכב לא ייבאו את הדגם שרציתם – תוכלו לייבא אותו בעצמכם.

פתרון נוסף עבור נהגים הוא ליסינג. בעבר, היצע הרכבים המצומצם הוביל לכך שלא תמיד הופיעה ברשימת סוכנויות ליסינג מרצדס. כיום, המצב השתנה ותוכלו לגלות מבחר דגמים של רכבי יוקרה מתקדמים. אמנם אין ערובה לכך שגם הדגם הספציפי שמעניין אתכם יהיה ברשימה, אבל תמיד כדאי להתעניין מה התחדש בסוכנויות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן